سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لپ تاپ را از چه برندی بخریم ؟

خرید لپ تاپ یکی از خریدهای مهم و ضروری در دنیای امروز و عصر دیجیتال است که اهمیت زیادی برای همه اغشار جامعه از دانش آموز، دانشجو و کارمند گرفته تا معلم و استاد و مدیر. زیرا زندگی همه ما به نوعی به این موضوع بستگی دارد.

اما از چه برندی و چه مارکی سیستم خود را انتخاب کنیم. در ادامه به معرفی چند لپ تاپ پرفروش و پرطرفدار امروز می پردازیم تا شاید بتوانیم در انتخاب لپ تاپ به شما کمک کنیم.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو Ideapad L340 – 15IRH Gaming :

لپ­تاپ­ L340، از لپ­تاپ­ های بالارده­ی ساخت شرکت لنوو است و تا حال حاضر جدیدترین لپ­تاپ، از سری لپ­تاپ­ های 15 اینچی Ideapad در بازار ایران است که در سال 2019 از آن رونمایی شد. با داشتن اطلاعات کافی از امکانات لپ ­تاپ 15 اینچی لنوو – Ideapad L340 15IRH Gaming به سختی می­توانید دست رد به سینه­ی این محصول جذاب بزنید.این لپ­تاپ جزء لپ­تاپ­ های اقتصادی مخصوص بازی شرکت لنوو به حساب می­آید، که امکاناتی مشابه با سری لپ­تاپ­ های Y540 دارد، البته ناگفته نماند لپ­تاپ­ های گیمینگ به سبب قابلیت­ های زیادی که دارند قطعا برای کاربری مالتی مدیا و کاربری عمومی هم انتخاب­های مناسبی بوده و قادر به پاسخگویی به نیازهای هر نوع کاربری هستند.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل  VivoBook X543MA – AM از پرطرفدارترین انواع طراحی های این برند است که از زمان تولید تا به اکنون، علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

این محصول به صورتی طراحی شده است که به راحتی می توانید برای انجام کارهای روزانه، آن را با خود در همه جا همراه کنید. لپ تاپ تولید شده 15 اینچی، دارای بهترین سخت افزارهای روز دنیا در طرح ها و رنگ بندی های متنوع و شگفت انگیزی می باشد و تنها دلیل به کار بردن این مهارت ها در تولید این محصول به دلیل این است که ایسوس به فکر ارائه محصولی است که بتواند نیاز تمام کاربران را به این سخت افزار برطرف کند.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA – NP

یکی از اصول مهم در ساخت محصولات ایسوس توجه به خواسته کاربران و طراحی منحصر به فرد و چشمگیر یک محصول می باشد. لپ تاپ های vivoBook با بدنه متالیک زیبا و ویژگی های هوشمند توانسته اند ظاهری ساده و شیک داشته باشند ، همچنین استفاده از فناوری ASUS Splendid  به ما تصویری فوق العاده با کیفیت را نمایش می دهد.

این مدل مانند مدل های قبلی به طور کامل از پلاستیک ساخته شده است در حالیکه استحکام و کیفیت آن به گونه ای است که حس بدنه ی آلومینیومی را پدیدار می کند .

وجود پد لمسی و یا صفحه کلید که هر دو توسط تیم ASUS Golden Finger  طراحی شده اند برای وارد کردن اطلاعات به vivoBook ASUS استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه بانی نو در ارتباط باشید.